28 dager detox – resultater uke 1

Ok dere, tid for oppdatering av 28 dager detox – resultater uke 1.

6 kg ned! Det er jeg veldig fornøyd med. Det har vært greit å gjennomføre den første uken. De første tre dagene var litt lange, men når jeg bikket 4. dagen var jeg jo over halvveis og da gikk de fort.
Jeg hadde vondt i hode på dag 3 og 4, men ellers i rimelig bra form. Merket ikke særlig til muskelslapphet.

3 uker igjen

Nå har jeg 3 uker igjen som består av en litt annen meny. Det skal bli spennende å ta fatt på de tre siste  ukene.

Men altså. Jeg har laaaaangt igjen. Jeg må gjøre endringer som jeg skal leve med resten av livet.

Jeg tar også mål av kroppen og har minsket noen cm også denne uken. Det skulle bare mangle så flink som jeg har vært.
For meg er det en bragd å ha klart å ikke spise noe godteri eller sjokolade, eller noe annet som jeg ikke skal spise.

Uvaner som skal bort!

Jeg har oppdaget et par ting som har vært vanlig for meg, som ikke lenger skal være det.
En ting er at barna ganske ofte mater meg, og en annen ting er at jeg ofte spiser deres rester. Jeg hater liksom å se at det er igjen mat og vil helst ikke kaste mat. Men dette blir jo liksom i TILEGG til det jeg selv spiser.

Og når jeg lager dessert, må jeg jo smake på røren. Det er jo så godt!!

Det er også ganske utfordrende for meg å få tid til å planlegge, tilberede og fokusere på meg selv og mat. Jeg har ganske mye annet å gjøre for å si det sånn.

Alt dette, er en noe av årsakene til at jeg er der jeg er i dag, sånn vekt og helsemessig.

28 dager detox – resultater uke 1 – ikke lenger vonde hender!

Men, jeg har ikke lenger så mye vann i kroppen og de hovne hendene er ikke lenger et problem. Hurra!!
Denne uken, uke 2, kan jeg også begynne å trene. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få tid til det. Men, alt teller, så jeg får legge en plan for det. Har man ingen plan, så har man heller ikke et mål.

Så foreløbig har jeg ikke noe mål ang. trening. Jeg har egentlig ikke tenkt å trene så mye før jeg har gått med 20 kg. Jeg vet jo at trening vil hjelpe meg å nå det raskere. Så jeg bør nok legge inn litt trenging.

Vel, med ny uke og nye varer på menyen har jeg litt å sette meg inn i.

Jeg tror kanskje jeg er den værste personen å følge opp. For, av mangel på tid til å finne svarene selv, bare spør jeg min mentor om alt mulig. Tiden altså….

4 Comments:

  1. WOW!!! Flink du er <3 Send meg gjerne en PM med hva du spiser. For dette hørtes ut som noe jeg vil prøve.

  2. Så kjekt at du har noen å spørre!

    Og ikke minst er det flott at du allerede nå merker bedring, jeg heier på deg!

  3. Så flink du er<3

  4. Flink!

    Jeg bare handler ferdig salat, kylling i biter og fetaost på glass, agurk, tomat og pinjekjerner, så knasker jeg på fet til lunsj og utover dagen. Havregrøt med bær til frokost (når jeg er bevisst).

    Venter og på ergometersykkel i posten til hjemmetrening .

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.