Stikkord: Sykepleie
-
Ett år på sykepleierstudiet: karakterene!
Jepp, nå er det første året nesten i boks. Jeg har hatt det så gøy! Vel, jeg har også vær frustrert til tider og da spesielt når det gjelder akademisk skriving, som er det jeg syntes har vært vanskeligst. Akademisk skriving er helt annerledes fra den typen skriving som jeg elsker. Men, samtidig elsker jeg…