Jeg lærer jo så mye av barna mine! Min kjære lille Lilli på snart 5 år er veldig glad i å pynte seg og å sette sammen antrekk. Hun ville vært en stor ROSA-blogger om hun hadde blogget. I går hadde hun kledd seg opp i en brun lang tights med en kortere grønn tights over og ballerina skjørt og overdel over der igjen. Så kom hun til meg: «Mamma, hva synes du»? Så gjorde hun noen forskjellige «poser». Aner ikke hvor hun har fått det fra!? Jeg svarte: «Sååå fiiin du er, Lilli»! Da sa hun, og nå kommer cluet om hvordan du får det komplimentet du er ute etter: «Du mener nydelig»?
Haha, det skal jeg huske på! Når jeg spør mannen min etter å ha dollet meg opp: «Hvordan ser jeg ut»? Og han svarer: «Du er kjempefin»! Da kan jeg si: «Du mener utrolig sexy og helt fabelaktig»?