Vi har akkurat kommet hjem fra ferie, og ripsen i hagen er klar for høsting! I den anledning har Mia åpnet ripsbutikk i lekestua. Så i dag kunne alle gå ut der å kjøpe litt rips og solbær blandet med sukker.


Det var kanskje en litt stiv pris, men du verden så godt da! Det var verdt det, kan jeg si. Og med verdens søteste butikkdame handlet jeg mange kopper i dag!
Snart skal vi også lage masse deilig ripssyltetøy. Blåbærtur skal vi også snart få med oss.