Vi gikk alle i tog i går den 17.mai. Mika liker helst at vognen er i bevegelse, så jeg tenkte at da var det like greit å gå hele toget sammen med ungene, det gjorde vi alle sammen, for mannen tenkte at det ble litt kjedelig å stå og vente på toget i et par timer mens han passet på Eskil. Så da gikk vi alle sammen. Og det var kjempefint! Rett bak oss gikk et veldig bra korps også. Vi fikk en kjempefin opplevelse ved å være med i toget. Det ble mye morsommere for Eskil også.








Det var mat og kaker på skolen, samt de vanlige lekene som hører med på 17. mai.
Fantastisk vær var også med på å gjøre det til en kjempefin dag!