Stikkord: rabarbramuffins
-
– Kan jo ikke ta ferie i ferien!!
Folkens, vi har hjemmeskole med tre av barna, og sommerferien er laaaaang!!Det er nydelig vær ute, det er tid til å gjøre ting, og vi kan jo ikke ta ferie nå!! Den dagen «ferien» startet, sa Mia på 14: Yes, det er ferie, nå kan jeg lære meg alt det jeg ikke har tid til…
-
Herlig sommer!
Selv om det regner litt her i dag, så har vi jammen hatt en fantastisk sommer så langt! Vi har vært på stranda hver dag. Vi har laget rabarbramuffins flere ganger. Supergodt!! Kveldsmat og lesestund på verandaen. Lilli liker å kose seg i mammas morgenkåpe.