Kategori: Jul
-
Oppladning til LOTR-maraton
Det er veldig snart jul, noe som for vår familie betyr Lord of the ring- maraton. Da ser vi en film hver kveld, og vi starter gjerne på julaften, etter gaver og styr. Det vil si, vi klarer ikke å vente til 1. juledag. I år blir det det 4. året vi har maraton med…
-
Måtte jo prøve med safran da….
Jeg har pleid å bare bruke gurkemeie jeg nemlig. Vært fornøyd med det igrunn. Men etter oppklaring og opplysning fra Laila om forskjellen på å bruke safran vs. gurkemeie, så tenkte jeg at da måtte jeg jammen prøve. Det lille glasset med 1g safran kostet 174 kr!!! De bør bli gode tenkte jeg, og de…